BRNO 2.2
Předmluva
Až příliš mnoho chyb ve verzi 2.1 způsobených především nedostatečným testováním z mé strany se doufejme podařilo odstranit, přidány byly některé drobné novinky a GVD 2006 a vznikla verze 2.2.
Novinky
Nejdůležitější novinky a změny:
- Změněna filozofie posunů
- Přidány lokomotivy řady 362 v reklamním nátěru poštovní spořitelny, reklamní lokomotiva ČD Cargo (363 015), lokomotiva 350 011 v novém barevném provedení ZSSK, přidána nová nátěrová varianta ?plecháče? (lokomotiva řady 242), nová varianta laminátky (ř. 230), motorové vozy řady 843 (+ řídící a přípojný vůz 943, 043 - objevují se v GVD 2006)
- Přidány výsypné vozy Faccs, cisternové vozy KVG Uacns, plošinové vozy s kontejnery Sgjs v několika varintách, chladící vozy Ibbhps, ?zaplachtovaný? vůz OBB Kils, uzavřený OBB Shimmns s posuvnou střechou, ?zaplachtovaný? vůz ČD Cargo Rills a 12-ti nápravový ČD Uaais pro zvláštní přepravy (transformátory apod.)
- Přidány polské vozy Falls ve třech barevných variantách
- Značení vozů ?Raj? upraveno na správné ?Uacs? a přiděláno několik nových barevných variant tohoto vozu
- A nakonec jako bombónek ? přidán jeden zvláštní historický vlak. Snad se bude líbit
- Přidány funkce nouzového zkrácení a okamžitého odjezdu vlaku
- Přidán mód VZ u zásobníku a také přímý přístup od editace zásobníku - podrobný popis v kapitole zásobník
- Rozestavění vstupujících vlaků ve vstupních stanicích se děje s ohledem na další provoz. Např. osobní vlak v Modřicích vstoupí na 4.kolej, aby ho vlak EC mohl předjet po ?rovné?. Dřívější systém toto nezohledňoval ? dříve osobní vlak vstoupil na ?rovnou? a pro EC tak např. ?zbyla? jen 4.kolej. Navíc tak ohrozil bezpečnost vystupujících cestujících z osobáku.
- Přidán GVD 2006, na kterém se podílel Martin0 ? namátkou např. pravidelné nasazení jednotek 680, vlaky soukromých dopravců, nasazení souprav 843+043+943
- Osobní vlaky do Slatiny přes Židenice jsou dle reality sunuty
- Přepracováno severní zhlaví BHL a BML ? v BHL díky tomu rozšířeno odst. n. S a v BML je možný současný vjezd a odjezd na Kuřim tak, jako ve skutečnosti
- Opravena chyba, kdy po přidání přípřeže na jednotku 560 se chybně zobrazoval obrázek soupravy
- Opravena chyba špatného ukládání traťových souhlasů do záznamu simulace a chybného ukládání stav u seř. návěstidel
- Ošetřena chyba, projevující se pravidelně např. v 0:15 (přetečení bufferu)
- Ošetřena chyba v rušení cesty, kdy za určitých okolností zůstala část závěru cesty nezrušena. Tato chyba mj. i způsobovala nepředvídatelné chování některých vlaků a stavění kolizních jízdních cest.
- Opraveno nezastavování osobních vlaků jedoucích v Židenicích na T2a
- Opravena ?náhodně? se projevující chyba přetečení (?overfloow?) při zobrazování obrázku vlaku
- Opravena chyba ve funkci předvídané vlaky
- Opraveno několik chyb v GVD 2005, doplněny a upraveny oběhy hnacích vozidel a souprav
- Opraveno několik dalších drobnějších chyb
Návod k obsluze
Podrobnější popis novinek a návod k obsluze je součástí instalačního balíčku níže. Je ve formátu PDF (k jeho čtení potřebujete prohlížeč, např. Adobe Acrobat Reader nebo jiný alternativní)
A nyní již soubor ke stažení - (samorozbalovací archiv, po stažení stačí jen spustit a vybrat složku, kam chcete Brno 2.2 rozbalit). V případě problémů se stažením si přečtěte dotaz na toto téma ve FAQ.
Starší verze simulátoru
Vydáno: 29.06.2006, staženo: 5872x, velikost: 1774 kb
© 2005-2014 Koudy Šíření obsahu webu bez souhlasu autora není dovoleno; Powered by PHP&MySQL, HTML 4.01 Transitional Valid